JYSK notuje wzrost sprzedaży

JYSK Polska odnotował bardzo dobre wyniki sprzedaży osiągając wynik 2,6 mld zł. W detalu JYSK zanotował ponad 1,1 mld zł przychodu. Oznacza to wzrost o 12,2 proc. w porównaniu z...

więcej

Siedem milionów klientów Galerii Madison

Blisko 7 mln klientów rocznie i 99 proc. poziom najmu – takimi danymi może poszczycić się Galeria Madison. Obiekt obchodzi 15-lecie istnienia. Z datą jubileuszu zbiegła się gruntowana modernizacja galerii.

więcej

JLL skomercjalizuje Prochownię Łomianki

Firma doradcza JLL została wybrana wyłącznym agentem odpowiedzialnym za komercjalizację Prochowni Łomianki, najnowszego projektu handlowego Ghelamco.

więcej

Nowe marki w Atrium Targówek

W Atrium Targówek w Warszawie została otwarta nowa aleja modowa z 32. sklepami w najświeższych konceptach handlowych i premierową ofertą 27. marek nieobecnych wcześniej w centrum.

więcej

Trzy miliony odwiedzających Gemini Park Tychy

Blisko 50 proc. odwiedzających Gemini Park Tychy to osoby spoza samych Tychów. Od otwarcia 21 marca br. do końca października odwiedziło ją już blisko 3 miliony osób.

więcej

Stop Shop powstanie w Siedlcach

Immofinanz kontynuuje ekspansję marki handlowej Stop Shop, ogłaszając powstanie nowego parku handlowego w Siedlcach. Nowy obiekt, w pierwszym etapie będzie miał łącznie 11 tys. mkw. pod wynajem i powstanie bezpośrednio...

więcej

Dino Polska poprawia wyniki

Dino Polska S.A., polska sieć marketów spożywczych będąca jedną z najszybciej rosnących sieci na rynku handlu detalicznego artykułami spożywczymi w Polsce, odnotowała w okresie styczeń-wrzesień 2018 dalszy wzrost skali działalności...

więcej

Grupa Saller rozbudowuje park handlowy w Żorach

Rozbudowa, należącego do Grupy Saller, parku handlowego w Żorach u zbiegu ulicy Jana Pawła II i Alei Zjednoczonej Europy dobiega końca.

więcej

 alt



alt



 alt

 

 

alt

 

 alt

 alt



alt

 

.